please help to correct and answer my questions so not everything is wrong. t.x vinux etc on usb.

Bardia Zakeri bardiazakeri at gmail.com
Sat Feb 26 06:29:09 EST 2011

hello all!
I do not know if this list is so good to me this thing. but after fiddling
with the download for linux file, which is for usb vinux the named CD to
usb.bat. I follow the instructions and press sifran second o then says the
os.iso found! but since I can not make progress. but when I press 1 it goes.
o then I can select files. how much should be. but I'll dare to try with my
Ubuntu 9.10 disc for later legge vinuxen of the stick or? To gjärna have
vinux on usb and do not know if I have to fiddle too much is not today it
has with my problems do I have ADHD too. it is good to know. so if I ever
get angry or teeth, or nag, you know. it is good to know. for I have been
poorly met from lists that are Swedish and I have lived with in / Bardia
from snowy Sweden. I am using windows xp here with JAWS 9 and alva bc 640
Infovox and eloqvense and old orpheus .. chub Dolphin
----------------- Use google translator for my English sometimes is
difficult. I am 16 years so you know a little about me I see a little bit.
colors light the dark outline. laser must have a point to read the black but
do not like it. I'm interested in audio editing. I get audacity in vinux so
it will also be a +!

------------

hej alla !
jag  vet inte  om denna lista är så bra till just denna sak. men efter att
pillat med att hämta t linuxfilen  som är för  usb vinux  den som heter cd
to usb.bat.  jag följer instruktionerna och trycker på sifran 2. o då säger
the  os.iso found! men sedan går inte jag att komma vidare . men när jag
trycker 1 så  går det .  o då kan jag välja filer . hur stor ska vara . men
ska jag våga pröva med min  ubuntu 9.10 skiva  för sen  legga vinuxen på
pinnen eller ? vill  gjärna ha vinux på usb  och   orkar inte om jag måste
pilla för mycket  inte idag  det  har med mina problem att göra jag har adhd
också . det är bra att veta . så om jag någon gång  blir arg  eller tänder
till eller  tjatar så vet ni . det är bra att veta. för jag   har blivit
dåligt mött  från listorna som  är svenska som jag har varigt med i   /
Bardia från  snöigt sverige .  jag använder windows xp här med jaws 9 och
alva bc 640  infovox  och eloqvense samt gammla orpheus .. fårn dolphine
----------------- använder google översättaren  för ibland min engelska blir
svår . jag är 16 år  så ni vet  lite om mig  jag ser lite grann . färger
ljus mörker konturer . läser mäst punkt kan läsa svart men tycker inte om
det. jag  är intresserad av ljudredigering  med. så får jag audacity i vinux
så blir det även ett +!